Wednesday, April 22, 2009

Mereka berkata..


pernah mereka berkata2..
cinta mereka kerana rupa..
namun ianya tidak ke mana..
kerana rupa kan dimakan usia..

pernah mereka berkata2..
cinta mereka kerana harta..
namun ianya tidak kemana..
kerana harta kan kehabisan jua..

pernah mereka berkata2..
cinta mereka kerana kuasa..
namun ianya tidak kemana..
kerana kuasa tak kekal lama..

kini aku berkata2..
cinta itu untuk apa..
ingin dimiliki namun tak daya..
kerana manusia pandai berdusta..
kata cinta dalam berpura..

kini aku berkata2..
cinta itu tetap ada..
namun tak mestinya jadi empunya..
pada cinta yang tiada pastinya..

kini aku berkata2..
biarlah menyinta kerana Yang Esa..
kerana kita tetap miliknya..

cinta abadi hanya untukNya..

4 comments:

  1. sabar.pasti.aku juga mahu bersama kamoo..

    ReplyDelete
  2. Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan.
    Tetapi sering kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.

    ReplyDelete
  3. mg ni..aku bru sdh tgk sepi..
    jd jiwa tek aku..huhu

    ReplyDelete
  4. :::to ateh
    hehe ak kn da rgester msuk club mung.siap jd scretary ag tau..

    :::to manjaa
    em cz konpius ngn pintu y bru
    tkut lgi dasyat dr pintu y lme.huhu

    :::to rumekkkk
    sepi itu indah ble brsulamkn ksih dan syg..haha
    rndu eh ke mung.bru shari tinggal.haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...